Kampanie reklamowe gADS & fbADS
sdmo.edu.pl
Problem klienta
Studium Doskonalenia Menedżerów Oświaty to uczelnia z ponad 25-letnim doświadczeniem, zajmująca się szkoleniem pedagogów. Wraz z rozpoczęciem się okresu pandemicznego uczelnie wyższe zmuszone zostały do przejścia na nauczanie online. O ile z tym wyzwaniem klient poradził sobie świetnie o tyle problemem zaczęły być rekrutacje, przez słabnące zainteresowanie studiami.
Przejście na nauczenie zdalne miało jednak jeden znaczący plus – pozwalały na obsłużenie studentów z całej Polski i to właśnie ich pozyskanie było głównym celem klienta.
Przeprowadzone działania
Na pierwszym etapie prac przeprowadziliśmy z klientem wywiad, który miał na celu określenie jego właściwych potrzeb i możliwych rozwiązań. Priorytetem dla klienta było przede wszystkim momentalne pozyskanie większej ilości rejestracji na studia oraz przetestowanie jakie wyniki da kampania ogólnopolska.
Jednym z głównych wyzwań była leciwa już strona internetowa, która nie była dostosowana do urządzeń mobilnych. Osobno poprawy wymagało opisanie oferty.
Zdecydowaliśmy się na przygotowanie dedykowanego landing page, który pozwolił na właściwe przedstawienie oferty o obsłużenie ruchu mobilnego, który stanowiło około 50% wejść na stronę klienta.
Po przygotowaniu strony utworzone zestawy kampanii – połączenie kampanii Google Ads i Facebook Ads, celujące w osoby zainteresowane studiami podyplomowymi.
Przy dużej rozbieżności prac i fakcie, że promocja internetowa była dla klienta nowością – zdecydowaliśmy się zastosować hybrydowy model rozliczenia, który uzależniał nasze finalne wynagrodzenie od efektów kampanii.
Efekty
Efektem prac było przygotowanie nowoczesnej strony lądowania, która właściwie przedstawiała ofertę klienta. Wraz z przygotowanymi reklamami uzyskaliśmy poziom rejestracji studentów, który wraz z kosztem pozyskania pojedynczego studenta – mocno satysfakcjonowały klienta.
Każdy projekt jest inny. Wiem jednak, że klienci lubią poznać orientacyjne ceny.
Dlatego przygotowaliśmy cennik. Sprawdź!